17.9 C
Zenica
Srijeda, 12 Avgusta, 2020

Ukupno podjela

Zenica
broken clouds
17.9 ° C
18 °
17.8 °
100 %
0.5kmh
71 %
sri
27 °
čet
30 °
pet
32 °
sub
26 °
ned
26 °
Djeca bogatih i obrazovanih roditelja imaju veće šanse za uspjeh u školi

Djeca bogatih i obrazovanih roditelja imaju veće šanse za uspjeh u školi

Djeca bogatih i obrazovanih roditelja imaju veće šanse za uspjeh u školi

Istraživači su nedavno otkrili da su glavni prediktori školskog uspjeha djeteta zapravo geni, obrazovanje te imovinski status njihovih roditelja.

Istraživači su analizirali podatke 5.000 djece rođene u Velikoj Britaniji između 1994. i 1996. godine, uključujući rezultate ispitivanja u ključnim fazama njihovog obrazovanja te bogatstvo roditelja i njihova znanja.

Iako rezultati ukazuju na to da geni znatno utječu na akademski uspjeh, pokazuju da je važnije imati bogate, visokoobrazovane roditelje, piše Health24.

I dok je 47 posto djece s velikom genetskom sklonošću za obrazovanje ostvarilo značajan uspjeh u osnovnoj i srednjoj školi uprkos činjenici da im roditelji nisu fakultetski obrazovani, ta stopa je bila čak 62 posto među onima s niskom genetskom sklonošću, ali s nešto bogatijim roditeljima.

Djeca s velikom genetskom sklonošću i bogatim, dobro obrazovanim roditeljima su u procentu od 77 posto upisala fakultet. Stopa je bila 21 posto među djecom koja su imala i slabu genetsku sklonost i dolazila su iz siromašnijih porodica.

Otkrića koja su nedavno objavljena u časopisu Developmental Science mogla bi pomoći u identificiranju djece koja su u najvećoj opasnosti od loših ishoda u obrazovanju, tvrde autori studije.

“Genetika i socioekonomski status vrlo su važni faktori, a njihov utjecaj posebno je bitan za djecu u školama. Međutim, naša studija također naglašava potencijalni zaštitni učinak ‘privilegirane’ pozadine djece, tj. naši nalazi sugeriraju da djeca nemaju jednake mogućnosti u obrazovanju zbog svoje različite genetike i porodičnog porijekla”, izjavila je vodeća autorica Sophie von Stumm.

Istraživači su nedavno otkrili da su glavni prediktori školskog uspjeha djeteta zapravo geni, obrazovanje te imovinski status njihovih roditelja.

Istraživači su analizirali podatke 5.000 djece rođene u Velikoj Britaniji između 1994. i 1996. godine, uključujući rezultate ispitivanja u ključnim fazama njihovog obrazovanja te bogatstvo roditelja i njihova znanja.

Iako rezultati ukazuju na to da geni znatno utječu na akademski uspjeh, pokazuju da je važnije imati bogate, visokoobrazovane roditelje, piše Health24.

I dok je 47 posto djece s velikom genetskom sklonošću za obrazovanje ostvarilo značajan uspjeh u osnovnoj i srednjoj školi uprkos činjenici da im roditelji nisu fakultetski obrazovani, ta stopa je bila čak 62 posto među onima s niskom genetskom sklonošću, ali s nešto bogatijim roditeljima.

Djeca s velikom genetskom sklonošću i bogatim, dobro obrazovanim roditeljima su u procentu od 77 posto upisala fakultet. Stopa je bila 21 posto među djecom koja su imala i slabu genetsku sklonost i dolazila su iz siromašnijih porodica.

Otkrića koja su nedavno objavljena u časopisu Developmental Science mogla bi pomoći u identificiranju djece koja su u najvećoj opasnosti od loših ishoda u obrazovanju, tvrde autori studije.

“Genetika i socioekonomski status vrlo su važni faktori, a njihov utjecaj posebno je bitan za djecu u školama. Međutim, naša studija također naglašava potencijalni zaštitni učinak ‘privilegirane’ pozadine djece, tj. naši nalazi sugeriraju da djeca nemaju jednake mogućnosti u obrazovanju zbog svoje različite genetike i porodičnog porijekla”, izjavila je vodeća autorica Sophie von Stumm.

Djeca bogatih i obrazovanih roditelja imaju veće šanse za uspjeh u školi
Djeca bogatih i obrazovanih roditelja imaju veće šanse za uspjeh u školi

Posljednje objavljeno