6.8 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Zenica
    overcast clouds
    6.8 ° C
    7.2 °
    6.8 °
    98 %
    1.2kmh
    100 %
    sub
    9 °
    ned
    14 °
    pon
    17 °
    uto
    18 °
    sri
    9 °

    Kahriman: BH Telecoma funkcionišu besprijekorno

    Kahriman: BH Telecoma funkcionišu besprijekorno

    Vršilac dužnosti generalnog direktora BH Telecoma Sedin Kahriman izjavio je danas na pres-konferenciji predstavnika federalnih institucija povodom širenja koronavirusa da je stanje telekomunikacionih sistema, njihove infrastrukture i kapaciteta odlično, te da i u sadašnjim okolnostima sistemi funkcionišu besprijekorno.

    • Vjerujem da nam je svima jasno koliki je značaj telekomunikacionih sistema i kontunuiteta usluga i servisa generalno, a pogotovo u vrijeme globalne pandemije koronavirusa – kazao je Kahriman.

    Govoreći o aktivnostima te kompanije u prethodnom periodu, podsjetio je da su 27. februara aktivirali Štab civilne zaštite koji ima dva primarna cilja – prvi je zaštita zdravlja radnika BH Telecoma, a drugi obezbjeđenje kontinuiteta svih usluga i servisa koje BH Telecom pruža.

    • U tom kontekstu smo slijedili mjere koje su nadležni organi nakon toga donijeli i rekao bih da je stanje telekomunikacionog sistema, naše infrastrukture i kapaciteta  je odlično i nemamo  nikakvih ispada i sistemi funkcionišu besprijekorno – naglasio je Kahriman. 

    Od početka pandemije, kako je dodao zabilježili su povećan promet podatkovnog saobraćaja u fiksnoj mreži, te su shodno tome proširili kapacitete. Napomenuo je da ne očekuju nikakve rizike u vezi komunikacija i telekomunikacijskih usluga koje pruža BH Telecom. Kada je riječ o zaposlenima u toj kompaniji, organizirali su i rad od kuće, rad u fizički odvojenim grupama koje administriraju pojedine sisteme.

    Kompanija BH Telecom je, po njegovim riječima, kao tehnološki lider u situaciji koja nas je zadesila ocjenila da može na određeni način pomoći društvenoj zajednici i svim svojim korisnicima.  

    Među ostalim, kada je riječ o porodičnom segmentu korisnika usluga, kako je dodao, otključali su sve sadržaje kako bi zadržali ljude kod kuće što je jako važno u smislu poštivanja mjera. Omogućili su i forsiraju digitalne kanale, pa svi korisnici BH telecoma mogu zahtjeve za osnovnim i dodatnim uslugama obaviti iz svog doma putem digitalnog šaltera, jedne nove funkcionalnosti koju je BH Telecom obezbjedio.  

    Što se tiče poslovnih korisnika, kako je dodao, zajedno s partnerima Cisco i Microsoft omogućili su besplatno korištenje različitih, u ovom trenutku veoma potrebnih alata.        

    Napomenuo je da su jučer, u skladu s njihovom inicijativom koju je podržala Vlada FBiH, za pet bolnica uplatili po 200.000 KM za nabavku respiratora. 

    Vršilac dužnosti generalnog direktora BH Telecoma Sedin Kahriman izjavio je danas na pres-konferenciji predstavnika federalnih institucija povodom širenja koronavirusa da je stanje telekomunikacionih sistema, njihove infrastrukture i kapaciteta odlično, te da i u sadašnjim okolnostima sistemi funkcionišu besprijekorno.

    • Vjerujem da nam je svima jasno koliki je značaj telekomunikacionih sistema i kontunuiteta usluga i servisa generalno, a pogotovo u vrijeme globalne pandemije koronavirusa – kazao je Kahriman.

    Govoreći o aktivnostima te kompanije u prethodnom periodu, podsjetio je da su 27. februara aktivirali Štab civilne zaštite koji ima dva primarna cilja – prvi je zaštita zdravlja radnika BH Telecoma, a drugi obezbjeđenje kontinuiteta svih usluga i servisa koje BH Telecom pruža.

    • U tom kontekstu smo slijedili mjere koje su nadležni organi nakon toga donijeli i rekao bih da je stanje telekomunikacionog sistema, naše infrastrukture i kapaciteta  je odlično i nemamo  nikakvih ispada i sistemi funkcionišu besprijekorno – naglasio je Kahriman. 

    Od početka pandemije, kako je dodao zabilježili su povećan promet podatkovnog saobraćaja u fiksnoj mreži, te su shodno tome proširili kapacitete. Napomenuo je da ne očekuju nikakve rizike u vezi komunikacija i telekomunikacijskih usluga koje pruža BH Telecom. Kada je riječ o zaposlenima u toj kompaniji, organizirali su i rad od kuće, rad u fizički odvojenim grupama koje administriraju pojedine sisteme.

    Kompanija BH Telecom je, po njegovim riječima, kao tehnološki lider u situaciji koja nas je zadesila ocjenila da može na određeni način pomoći društvenoj zajednici i svim svojim korisnicima.  

    Među ostalim, kada je riječ o porodičnom segmentu korisnika usluga, kako je dodao, otključali su sve sadržaje kako bi zadržali ljude kod kuće što je jako važno u smislu poštivanja mjera. Omogućili su i forsiraju digitalne kanale, pa svi korisnici BH telecoma mogu zahtjeve za osnovnim i dodatnim uslugama obaviti iz svog doma putem digitalnog šaltera, jedne nove funkcionalnosti koju je BH Telecom obezbjedio.  

    Što se tiče poslovnih korisnika, kako je dodao, zajedno s partnerima Cisco i Microsoft omogućili su besplatno korištenje različitih, u ovom trenutku veoma potrebnih alata.        

    Napomenuo je da su jučer, u skladu s njihovom inicijativom koju je podržala Vlada FBiH, za pet bolnica uplatili po 200.000 KM za nabavku respiratora. 

    IzvorFena

    Posljednje objavljeno