16.3 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    UNICEF: Trećina djece u svijetu nije imala pristup online nastavi

    UNICEF: Trećina djece u svijetu nije imala pristup online nastavi

    Međunarodni fond za djecu Ujedinjenih nacija (UNICEF) objavio je da najmanje trećina djece u svijetu nije imala pristup online nastavi nakon što su škole zatvorene u cilju sprečavanja širenja novog koronavirusa, što je po njima izazvalo “globalnu vanrednu situaciju u obrazovanju“, prenosi Anadolu Agency (AA).

    U jeku zatvaranja koja su uvedena kako bi se suzbila pandemija, zatvaranje škola je pogodilo skoro 1,5 milijardi djece, ističu iz UNICEF-a u izvještaju objavljenom u srijedu uvečer.

    “Za najmanje 463 miliona djece čije su škole zatvorene zbog COVID-19, nije postojao način da pohađaju nastavu na daljinu. Ogroman broj djece čije je obrazovanje mjesecima bilo potpuno poremećeno predstavlja globalnu krizu u obrazovanju. Reperkusije bi se mogle osjetiti u ekonomijama i društvima u narednim decenijama“, upozorila je Henrietta Fore, izvršna direktorica UNICEF-a.

    U izvještaju se navodi značajna nejednakost u odnosu na regiju, a najviše su pogođeni školarci subsaharskoj Africi, gdje njih 49 posto nije imalo pristup online nastavi.

    Iz UNICEF-a su kazali da se u izvještaju korišćena globalno reprezentativna analiza dostupnosti kućne tehnologije i alata potrebnih za učenje na daljinu, kao što su pristup televiziji, radiju i internetu te dostupnost nastavnih planova i programa preko platformi.

    Djeca u najsiromašnijim domaćinstvima i u ruralnim sredinama su najviše bila pogođena. Najmlađa djeca također najvjerovatnije propuštaju učenje na daljinu tokom kritičnih godina, navodi se u izvještaju, uglavnom zbog izazova i ograničenja online učenja za malu djecu i nedostatka tehnoloških uređaja kod kuće.

    UNICEF je upozorio da je situacija vjerovatno još gora, jer čak i tamo gdje tehnologija postoji kod kuće, djeca možda ne mogu učiti zbog pritisaka obavljanja kućnih poslova ili da moraju raditi.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Međunarodni fond za djecu Ujedinjenih nacija (UNICEF) objavio je da najmanje trećina djece u svijetu nije imala pristup online nastavi nakon što su škole zatvorene u cilju sprečavanja širenja novog koronavirusa, što je po njima izazvalo “globalnu vanrednu situaciju u obrazovanju“, prenosi Anadolu Agency (AA).

    U jeku zatvaranja koja su uvedena kako bi se suzbila pandemija, zatvaranje škola je pogodilo skoro 1,5 milijardi djece, ističu iz UNICEF-a u izvještaju objavljenom u srijedu uvečer.

    - Reklama -

    “Za najmanje 463 miliona djece čije su škole zatvorene zbog COVID-19, nije postojao način da pohađaju nastavu na daljinu. Ogroman broj djece čije je obrazovanje mjesecima bilo potpuno poremećeno predstavlja globalnu krizu u obrazovanju. Reperkusije bi se mogle osjetiti u ekonomijama i društvima u narednim decenijama“, upozorila je Henrietta Fore, izvršna direktorica UNICEF-a.

    - Reklama -

    U izvještaju se navodi značajna nejednakost u odnosu na regiju, a najviše su pogođeni školarci subsaharskoj Africi, gdje njih 49 posto nije imalo pristup online nastavi.

    - Reklama -

    Iz UNICEF-a su kazali da se u izvještaju korišćena globalno reprezentativna analiza dostupnosti kućne tehnologije i alata potrebnih za učenje na daljinu, kao što su pristup televiziji, radiju i internetu te dostupnost nastavnih planova i programa preko platformi.

    Djeca u najsiromašnijim domaćinstvima i u ruralnim sredinama su najviše bila pogođena. Najmlađa djeca također najvjerovatnije propuštaju učenje na daljinu tokom kritičnih godina, navodi se u izvještaju, uglavnom zbog izazova i ograničenja online učenja za malu djecu i nedostatka tehnoloških uređaja kod kuće.

    UNICEF je upozorio da je situacija vjerovatno još gora, jer čak i tamo gdje tehnologija postoji kod kuće, djeca možda ne mogu učiti zbog pritisaka obavljanja kućnih poslova ili da moraju raditi.

    Zenica
    few clouds
    16.3 ° C
    16.3 °
    16.3 °
    41 %
    1.8kmh
    24 %
    pet
    16 °
    sub
    19 °
    ned
    24 °
    pon
    25 °
    uto
    26 °