14 C
Zenica
More
    UNICEF: Trećina djece u svijetu nije imala pristup online nastavi
    UNICEF: Trećina djece u svijetu nije imala pristup online nastavi

    Ukupno podjela

    UNICEF: Trećina djece u svijetu nije imala pristup online nastavi UNICEF: Trećina djece u svijetu nije imala pristup online nastavi UNICEF: Trećina djece u svijetu nije imala pristup online nastavi

    UNICEF: Trećina djece u svijetu nije imala pristup online nastavi

    UNICEF: Trećina djece u svijetu nije imala pristup online nastavi

    Međunarodni fond za djecu Ujedinjenih nacija (UNICEF) objavio je da najmanje trećina djece u svijetu nije imala pristup online nastavi nakon što su škole zatvorene u cilju sprečavanja širenja novog koronavirusa, što je po njima izazvalo “globalnu vanrednu situaciju u obrazovanju“, prenosi Anadolu Agency (AA).

    - Izbori 2020 -UNICEF: Trećina djece u svijetu nije imala pristup online nastavi

    U jeku zatvaranja koja su uvedena kako bi se suzbila pandemija, zatvaranje škola je pogodilo skoro 1,5 milijardi djece, ističu iz UNICEF-a u izvještaju objavljenom u srijedu uvečer.

    “Za najmanje 463 miliona djece čije su škole zatvorene zbog COVID-19, nije postojao način da pohađaju nastavu na daljinu. Ogroman broj djece čije je obrazovanje mjesecima bilo potpuno poremećeno predstavlja globalnu krizu u obrazovanju. Reperkusije bi se mogle osjetiti u ekonomijama i društvima u narednim decenijama“, upozorila je Henrietta Fore, izvršna direktorica UNICEF-a.

    U izvještaju se navodi značajna nejednakost u odnosu na regiju, a najviše su pogođeni školarci subsaharskoj Africi, gdje njih 49 posto nije imalo pristup online nastavi.

    - Izbori 2020 -UNICEF: Trećina djece u svijetu nije imala pristup online nastavi

    Iz UNICEF-a su kazali da se u izvještaju korišćena globalno reprezentativna analiza dostupnosti kućne tehnologije i alata potrebnih za učenje na daljinu, kao što su pristup televiziji, radiju i internetu te dostupnost nastavnih planova i programa preko platformi.

    Djeca u najsiromašnijim domaćinstvima i u ruralnim sredinama su najviše bila pogođena. Najmlađa djeca također najvjerovatnije propuštaju učenje na daljinu tokom kritičnih godina, navodi se u izvještaju, uglavnom zbog izazova i ograničenja online učenja za malu djecu i nedostatka tehnoloških uređaja kod kuće.

    UNICEF je upozorio da je situacija vjerovatno još gora, jer čak i tamo gdje tehnologija postoji kod kuće, djeca možda ne mogu učiti zbog pritisaka obavljanja kućnih poslova ili da moraju raditi.

    Međunarodni fond za djecu Ujedinjenih nacija (UNICEF) objavio je da najmanje trećina djece u svijetu nije imala pristup online nastavi nakon što su škole zatvorene u cilju sprečavanja širenja novog koronavirusa, što je po njima izazvalo “globalnu vanrednu situaciju u obrazovanju“, prenosi Anadolu Agency (AA).

    U jeku zatvaranja koja su uvedena kako bi se suzbila pandemija, zatvaranje škola je pogodilo skoro 1,5 milijardi djece, ističu iz UNICEF-a u izvještaju objavljenom u srijedu uvečer.

    “Za najmanje 463 miliona djece čije su škole zatvorene zbog COVID-19, nije postojao način da pohađaju nastavu na daljinu. Ogroman broj djece čije je obrazovanje mjesecima bilo potpuno poremećeno predstavlja globalnu krizu u obrazovanju. Reperkusije bi se mogle osjetiti u ekonomijama i društvima u narednim decenijama“, upozorila je Henrietta Fore, izvršna direktorica UNICEF-a.

    U izvještaju se navodi značajna nejednakost u odnosu na regiju, a najviše su pogođeni školarci subsaharskoj Africi, gdje njih 49 posto nije imalo pristup online nastavi.

    Iz UNICEF-a su kazali da se u izvještaju korišćena globalno reprezentativna analiza dostupnosti kućne tehnologije i alata potrebnih za učenje na daljinu, kao što su pristup televiziji, radiju i internetu te dostupnost nastavnih planova i programa preko platformi.

    Djeca u najsiromašnijim domaćinstvima i u ruralnim sredinama su najviše bila pogođena. Najmlađa djeca također najvjerovatnije propuštaju učenje na daljinu tokom kritičnih godina, navodi se u izvještaju, uglavnom zbog izazova i ograničenja online učenja za malu djecu i nedostatka tehnoloških uređaja kod kuće.

    UNICEF je upozorio da je situacija vjerovatno još gora, jer čak i tamo gdje tehnologija postoji kod kuće, djeca možda ne mogu učiti zbog pritisaka obavljanja kućnih poslova ili da moraju raditi.

    Zenica
    broken clouds
    14 ° C
    14 °
    14 °
    50 %
    0.5kmh
    53 %
    sri
    19 °
    čet
    21 °
    pet
    22 °
    sub
    14 °
    ned
    16 °

    Posljednje objavljeno

    Krizni štab FBiH traži od političkih stranaka da ne organizuju predizborne skupove

    Iz Kriznog štaba Federalnog ministarstva zdravstva apeluju na političke stranke da u predizbornoj kampanji smanje fizičke kontakte ljudi, odnosno da ne održavaju...

    Potrošio novac u kockarnici pa prijavio da mu je ukraden

    Policijski službenici Policijske stanice Brod utvrdili su da je M.H. sa područja Žepča lažno prijavio da mu je ukraden novčanik sa novcem,...

    Muškarac najljepše živi pored žene koja mu stalno “zvoca”

    Naučnici su dokazali da su žene koje posjeduju jake ličnosti pravi dragulj za partnera. Prema studiji, takva žena znatno smanjuje rizik od...

    Predstavljena pjesma “Haljine” u programu radija Zenit (VIDEO)

    Trojica i Aldin Šehić snimili su video spot za pjesmu "Haljine". Tekst i...