6.8 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Zenica
    scattered clouds
    6.8 ° C
    7 °
    6.7 °
    76 %
    2.1kmh
    40 %
    čet
    6 °
    pet
    7 °
    sub
    7 °
    ned
    7 °
    pon
    3 °
    UNICEF: Trećina djece u svijetu nije imala pristup online nastavi

    UNICEF: Trećina djece u svijetu nije imala pristup online nastavi

    UNICEF: Trećina djece u svijetu nije imala pristup online nastavi

    Međunarodni fond za djecu Ujedinjenih nacija (UNICEF) objavio je da najmanje trećina djece u svijetu nije imala pristup online nastavi nakon što su škole zatvorene u cilju sprečavanja širenja novog koronavirusa, što je po njima izazvalo “globalnu vanrednu situaciju u obrazovanju“, prenosi Anadolu Agency (AA).

    U jeku zatvaranja koja su uvedena kako bi se suzbila pandemija, zatvaranje škola je pogodilo skoro 1,5 milijardi djece, ističu iz UNICEF-a u izvještaju objavljenom u srijedu uvečer.

    “Za najmanje 463 miliona djece čije su škole zatvorene zbog COVID-19, nije postojao način da pohađaju nastavu na daljinu. Ogroman broj djece čije je obrazovanje mjesecima bilo potpuno poremećeno predstavlja globalnu krizu u obrazovanju. Reperkusije bi se mogle osjetiti u ekonomijama i društvima u narednim decenijama“, upozorila je Henrietta Fore, izvršna direktorica UNICEF-a.

    U izvještaju se navodi značajna nejednakost u odnosu na regiju, a najviše su pogođeni školarci subsaharskoj Africi, gdje njih 49 posto nije imalo pristup online nastavi.

    Iz UNICEF-a su kazali da se u izvještaju korišćena globalno reprezentativna analiza dostupnosti kućne tehnologije i alata potrebnih za učenje na daljinu, kao što su pristup televiziji, radiju i internetu te dostupnost nastavnih planova i programa preko platformi.

    Djeca u najsiromašnijim domaćinstvima i u ruralnim sredinama su najviše bila pogođena. Najmlađa djeca također najvjerovatnije propuštaju učenje na daljinu tokom kritičnih godina, navodi se u izvještaju, uglavnom zbog izazova i ograničenja online učenja za malu djecu i nedostatka tehnoloških uređaja kod kuće.

    UNICEF je upozorio da je situacija vjerovatno još gora, jer čak i tamo gdje tehnologija postoji kod kuće, djeca možda ne mogu učiti zbog pritisaka obavljanja kućnih poslova ili da moraju raditi.

    Međunarodni fond za djecu Ujedinjenih nacija (UNICEF) objavio je da najmanje trećina djece u svijetu nije imala pristup online nastavi nakon što su škole zatvorene u cilju sprečavanja širenja novog koronavirusa, što je po njima izazvalo “globalnu vanrednu situaciju u obrazovanju“, prenosi Anadolu Agency (AA).

    U jeku zatvaranja koja su uvedena kako bi se suzbila pandemija, zatvaranje škola je pogodilo skoro 1,5 milijardi djece, ističu iz UNICEF-a u izvještaju objavljenom u srijedu uvečer.

    “Za najmanje 463 miliona djece čije su škole zatvorene zbog COVID-19, nije postojao način da pohađaju nastavu na daljinu. Ogroman broj djece čije je obrazovanje mjesecima bilo potpuno poremećeno predstavlja globalnu krizu u obrazovanju. Reperkusije bi se mogle osjetiti u ekonomijama i društvima u narednim decenijama“, upozorila je Henrietta Fore, izvršna direktorica UNICEF-a.

    U izvještaju se navodi značajna nejednakost u odnosu na regiju, a najviše su pogođeni školarci subsaharskoj Africi, gdje njih 49 posto nije imalo pristup online nastavi.

    Iz UNICEF-a su kazali da se u izvještaju korišćena globalno reprezentativna analiza dostupnosti kućne tehnologije i alata potrebnih za učenje na daljinu, kao što su pristup televiziji, radiju i internetu te dostupnost nastavnih planova i programa preko platformi.

    Djeca u najsiromašnijim domaćinstvima i u ruralnim sredinama su najviše bila pogođena. Najmlađa djeca također najvjerovatnije propuštaju učenje na daljinu tokom kritičnih godina, navodi se u izvještaju, uglavnom zbog izazova i ograničenja online učenja za malu djecu i nedostatka tehnoloških uređaja kod kuće.

    UNICEF je upozorio da je situacija vjerovatno još gora, jer čak i tamo gdje tehnologija postoji kod kuće, djeca možda ne mogu učiti zbog pritisaka obavljanja kućnih poslova ili da moraju raditi.

    UNICEF: Trećina djece u svijetu nije imala pristup online nastavi

    Posljednje objavljeno