13.5 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Zenica
    few clouds
    13.5 ° C
    13.5 °
    13.5 °
    64 %
    0.2kmh
    13 %
    uto
    17 °
    sri
    19 °
    čet
    22 °
    pet
    20 °
    sub
    23 °

    Zašto Facebook ne odobrava političke oglase u BiH?

    Zašto Facebook ne odobrava političke oglase u BiH?

    Kandidati na Općim izborima u Bosni i Hercegovini koji su odlučili svoju kampanju voditi putem plaćanih oglasa na Facebooku ostali su zaprepašteni kada im je Facebook počeo odbijati oglase. Kao razlog naveden je da sadržaj oglasa ima politički karakter i da je neophodno da prođu proces verifikacije.

    Naime, Facebook od političkih subjekata/pojedinaca od ove godine traži da pošalju svoju ličnu kartu ili drugi identifikacioni dokument (pasoš, vozačka dozvola…) kako bi izvršili proces verifikacije svog profila.

    Pored toga, neophodno je da dostave podatke o sebi ili kompaniji, agenciji koja će voditi njihove oglase. I broj telefona je potrebno verifikovati, tako što ih “pozovu” iz Facebooka i izdiktiraju jedinstveni kod kojim potvrđuju njegovu vjerodostojnost.

    Podaci o osobi ili agenciji koja vodi profil, a odnosi se na naziv, broj telefona, grad, bit će javno dostupni svim korisnicima Facebooka.

    Klix.ba je kontaktirao Admira Velića, stručnjaka za društvene mreže i političko komuniciranje koji nam je rekao nešto više o ovome.

    “Facebook je počeo uvoditi red u oglašavanje. Mnogo ranije su to uradili sa oglasima političkog karaktera u drugim zemljama. Mi smo došli na red. Cilj je da se onemogući zloupotreba oglašavanja u svrhe u koje to ne bi trebalo da se radi. Prije ste mogli napraviti lažni profil, postaviti lažnu informaciju i oglasiti je milionima korisnika Facebooka. Sada to više nije moguće, jer niko te informacije neće prikazivati preko svog profila i imena”, rekao je Admir Velić.

    Dodao je da su samo rijetki na vrijeme shvatili ove promjene.

    “Samo rijetki koji su na vrijeme shvatili ove promjene uspjeli su da postave političke oglase na vrijeme. Tu se misli prvenstveno na političke stranke i kandidate koji su ozbiljno ušli u predizbornu kampanju i u većini slučajeva ostvarili saradnju sa marketinškim agencijama”, dodao je sagovornik.

    Nadati se da će ova promjena dovesti do boljih i poštenijih političkih kampanja barem na Facebooku.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Kandidati na Općim izborima u Bosni i Hercegovini koji su odlučili svoju kampanju voditi putem plaćanih oglasa na Facebooku ostali su zaprepašteni kada im je Facebook počeo odbijati oglase. Kao razlog naveden je da sadržaj oglasa ima politički karakter i da je neophodno da prođu proces verifikacije.

    Naime, Facebook od političkih subjekata/pojedinaca od ove godine traži da pošalju svoju ličnu kartu ili drugi identifikacioni dokument (pasoš, vozačka dozvola…) kako bi izvršili proces verifikacije svog profila.

    Pored toga, neophodno je da dostave podatke o sebi ili kompaniji, agenciji koja će voditi njihove oglase. I broj telefona je potrebno verifikovati, tako što ih “pozovu” iz Facebooka i izdiktiraju jedinstveni kod kojim potvrđuju njegovu vjerodostojnost.

    Podaci o osobi ili agenciji koja vodi profil, a odnosi se na naziv, broj telefona, grad, bit će javno dostupni svim korisnicima Facebooka.

    Klix.ba je kontaktirao Admira Velića, stručnjaka za društvene mreže i političko komuniciranje koji nam je rekao nešto više o ovome.

    “Facebook je počeo uvoditi red u oglašavanje. Mnogo ranije su to uradili sa oglasima političkog karaktera u drugim zemljama. Mi smo došli na red. Cilj je da se onemogući zloupotreba oglašavanja u svrhe u koje to ne bi trebalo da se radi. Prije ste mogli napraviti lažni profil, postaviti lažnu informaciju i oglasiti je milionima korisnika Facebooka. Sada to više nije moguće, jer niko te informacije neće prikazivati preko svog profila i imena”, rekao je Admir Velić.

    Dodao je da su samo rijetki na vrijeme shvatili ove promjene.

    “Samo rijetki koji su na vrijeme shvatili ove promjene uspjeli su da postave političke oglase na vrijeme. Tu se misli prvenstveno na političke stranke i kandidate koji su ozbiljno ušli u predizbornu kampanju i u većini slučajeva ostvarili saradnju sa marketinškim agencijama”, dodao je sagovornik.

    Nadati se da će ova promjena dovesti do boljih i poštenijih političkih kampanja barem na Facebooku.

    Posljednje objavljeno